Ga naar inhoud

4 dvdbranders tegelijk met welke software

Aanbevolen berichten

[quote:cef86eacf0="Obi-wan-kenobi"][quote:cef86eacf0="antrix"]Je onderschrift klopt niet pceetje het is blue screen in plaats van bleu screen moeilijk dat engels om te schrijven :roll:[/quote:cef86eacf0]Jouw onderschrift klopt ook niet, het is "it's open" i.p.v. "its open". :wink:[/quote:cef86eacf0]Daar zijn de meningen over verdeeld. http://www.google.nl/search?sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2005-09,GGGL:nl&q=the+mind+is+like+a+parachute+it+function+when+its+open
Link naar reactie
[quote:ca4192131b="tylerdurden"]het is de bedoeling dat ik via nero, bestanden (video) van zeg maar 4,3 gig in nero gooi en dan doe ik 4 lege discs (dvd) in de 4 branders en dan wil ik dezelfde sessie 4 keer branden tegelijk[/quote:ca4192131b]Volgens obi- wan- kenobi kan het met nero alleen je computer trekt het niet waarschijnlijk. Probeer het anders en laat het ons weten ben zeer benieuwd.
Link naar reactie
[quote:7b7f38c519="Obi-wan-kenobi"]Je hebt voor Nero dus een Plug-in nodig om met meer dan 2 drives tegelijk te fikken.[/quote:7b7f38c519]Bedoel je nu [b:7b7f38c519]geen[/b:7b7f38c519] plugin? Of heb ik een opmerking in het artikel gemist? Het artikel gaat idd over de optie die ik bedoel: [img:7b7f38c519]http://home.wanadoo.nl/martietebrake/PC/nero.JPG[/img:7b7f38c519]
Link naar reactie
Je hebt inderdaad iets gemist denk ik, in het artikel waarnaar Obi-wan-kenobi verwijst staat gelijk in de eerste alinea: [i:d36e8e2357]When you use the full version of Nero you can write to two recorders at once but if you want to use more recorders you will have to buy special plug-ins to enable writing to seven or even 32 writers at once.[/i:d36e8e2357] Standaard max. 2 recorders dus en meer met Plug-In. Gr, Jim
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...