Ga naar inhoud

Mijn HDD kraakt :p

Aanbevolen berichten

'k weet niet precies wat je onder 'kraken' bedoelt, maar 'k zou àl mijn eigen data toch al maar snel op een andere schijf / dvd / wat-dan-ook veilig stellen. Een hd 'hoor' je natuurlijk altijd als ze moet werken, maar 'kraken' valt er volgens mij niet onder. 'k Hoop voor jou dat ze het niet aan het begeven is (maar in dat geval is mijn eerste zin wel belangrijk)
Link naar reactie
Als je met dat "kraken" de geluiden van de kopverplaatsingen bedoelt kun je ook eens op de website van de schijffabrikant kijken naar een tooltje voor het "acoustic management". De meeste hedendaagse schijven ondersteunen dat en daarmee kun je bereiken dat de kopverplaatsingen wat minder "heftig" verlopen. Daardoor wordt het ook stiller. Gr, Jim
Link naar reactie
[quote:dddf543d18="Jim van Zweeden"]Als je met dat "kraken" de geluiden van de kopverplaatsingen bedoelt kun je ook eens op de website van de schijffabrikant kijken naar een tooltje voor het "acoustic management". De meeste hedendaagse schijven ondersteunen dat en daarmee kun je bereiken dat de kopverplaatsingen wat minder "heftig" verlopen. Daardoor wordt het ook stiller. Gr, Jim[/quote:dddf543d18] Ok hier zal ik eens naar kijken. Is het dan ook weer terug te draaien (als ik me hdd dus te sloom vind :P ) Sry voor late reactie btw....maar die mail dat dr gereageerd was was bij Spam terechtgekomen :P
Link naar reactie
Nou, het is inderdaad niet gemakkelijk te vinden bij Maxtor, ze hebben het goed verstopt. Maar [url=http://service.maxtor.com/rightnow/downloads/setacm.exe]HIER[/url] is de rechtstreekse downloadlink. Het bestand "Setacm.exe" is een zelfuitpakkende zipfile, na het uitpakken vindt je dan het bestand "amset.exe" en een Word-document met de gebruiksaanwijzing. Succes, Jim
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...