Ga naar inhoud

[Nokia 6230i] (RS) MMC

Aanbevolen berichten

Ha allemaal, Wie weet of de [url=http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/6230i/index.html][b:32777765b3]Nokia 6230i[/b:32777765b3][/url] [b:32777765b3]RS MMC[/b:32777765b3] of gewone [b:32777765b3]MMC[/b:32777765b3] kaartjes gebruikt? Ik wil deze telefoon namelijk bestellen, maar op verschillende fora die ik met Google gevonden heb, spreken mensen elkaar tegen. Op de Nokia site staat MMC, maar dat klopt niet altijd. Vandaar mijn twijfels. Wie heeft zelf deze telefoon en kan me duidelijkheid verschaffen? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Volgens mij slikt ie gewoon MMC kaarten. Maar meestal krijg je bij een RS MMC een adaptertje meegeleverd die je er aan kan klikken, zodat hij ook in een gewoon MMC slot past. In mijn 6230 (Voorganger) zit gewoon een MMC kaart. Op www.nieuwemobiel.nl staat ook dat ie gewoon een MMC slot heeft, bij mijn huidige telefoon (Nokia 6681) wordt aangegeven dat het een Reduced Size (RS) Dual Voltage MMC kaart is. Ik neem aan dat je er van op aan kunt, dat er gewoon een standaard MMC in past (lekker goedkoop :))
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...