anoniem Geplaatst: 18 december 2005 Delen Geplaatst: 18 december 2005 Ik moest vandaag mijn windows opnieuw installeren.. Toen dit klaar was, wou ik de drivers van mijn webcam gaan downloaden, gebeurde er echter niet zo veel. De site stuurde simpelweg het bestand niet op zeg maar. Ik heb een Qware VoiceCam (QW-WB-002) Heeft iemand die drivers misschien voor mij, of weet iemand waar ik die op de schijf waar mijn oude windows bestanden nog opstaan kan vinden? b.v.d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2005 Inderdaad, het download gedeelte op de website van de fabrikant werkt niet goed. Stuur eens 'n mailtje naar hun support afdeling: support@qware.info Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2005 Dat heb ik ondertussen gedaan, maar ik verwacht niet dat ze nu zullen antwoorden.. Ik zal morgen wel een mailtje krijgen, hoop ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2005 [quote:a30fc7daac="@ liq.."]Dat heb ik ondertussen gedaan, maar ik verwacht niet dat ze nu zullen antwoorden.. Ik zal morgen wel een mailtje krijgen, hoop ik.[/quote:a30fc7daac] hoi, heb net de drivers via de gewone mail naar u toegestuurd groetjes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2005 [quote:1b2fc100e1="Hans1"][quote:1b2fc100e1="@ liq.."]Dat heb ik ondertussen gedaan, maar ik verwacht niet dat ze nu zullen antwoorden.. Ik zal morgen wel een mailtje krijgen, hoop ik.[/quote:1b2fc100e1] hoi, heb net de drivers via de gewone mail naar u toegestuurd groetjes.[/quote:1b2fc100e1] naar g-mail Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen