anoniem Geplaatst: 18 december 2005 Delen Geplaatst: 18 december 2005 Een heel vreemd verschijnsel. Ik heb zo'n grote bureaublad-onderlegger. Deze gebruik ik om met mijn optische muis te muizen. Een mooi, groot zwart oppervlak waarop mijn muis (Logitech MX300) goed reageert. Het vreemde is echter dat na verloop van tijd de bureaublad-onderlegger op de plek waar ik muis (1 van de hoeken van mijn onderlegger) gaat bobbelen. Elke hoek van de bureau-onderlegger die ik ooit heb gebruikt om te muizen, vertoont na enkele maanden deze bobbels (lees: golven). Hoe is dit mogelijk? Door straling? Door warmte? Door druk? Hoewel, ik druk nauwelijks op mijn muis. Misschien een beetje rare vraag, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar de oorzaak. Wie weet hoe deze bobbels/golven ontstaan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2005 misschien de warmte of huidvetten van je pols, pink of duim ik doe maar een gooi :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2005 Zweet? Nat geworden papier bobbelt ook nadat het opgedroogd is. Koop gewoon een muismatje, dan kun je weer fijn muizen :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2005 Ik denk dat het een combinatie van de druk en de bewegingen is. Op lange duur wordt het plastic dan "uitgerold", beetje het idee van een deegroller. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen