Ga naar inhoud

PC to TV sender

Aanbevolen berichten

Is niet slecht, maar deze heeft toch meer mogelijkheden. Audio- en videozenders: CableLink 75 Zender kan rechtstreeks op de antennedoos worden aangesloten Ingebouwde Philips TV tuner Een universele afstandsbediening wordt meegeleverd De zender verstuurt draadloos TV-signaal, dwars door muren en plafonds! Met ingebouwde TV-tuner, zodat u niet afhankelijk bent van de tuner van bv. uw videorecorder. Inclusief 5in1 universele afstandsbediening. http://www.marmitek.com/
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie.[quote:a61796b4d6="Eddy X"] Zender kan rechtstreeks op de antennedoos worden aangesloten Ingebouwde Philips TV tuner Een universele afstandsbediening wordt meegeleverd [/quote:a61796b4d6] Deze heeft idd meer mogelijkheden, maar die mogelijkheden gebruik ik waarschijnlijk niet. Het gaat me namelijk alleen om het signaal van de computer naar de tv. Hierbij moet je dan denken aan muziek en film die op mn pc staat en niet aan het normale tv-signaal van de coaxkabel. Daarvoor lijkt me de apparatuur die ik zelf heb uitgezocht zeer geschikt, maar ik zit nog met één ding: de storing op het al bestaande draadloze netwerk. Wie heeft hier ervaring mee of ziet problemen van te voren aankomen? :) Alvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...