Ga naar inhoud

Agfa SnapScan e25 (polariteit van voedingsadapter?)

Aanbevolen berichten

Beste Mensen, ik heb een Agfa SnapScan scanner 2e hands gekregen, maar daar zat helaas geen bijpassende netadapter bij. Ik heb nu een universele adapter gekocht met hetzelfde voltage en aantal ampéres, maar ik weet niet of de + op de binnenkern of op de buitenkern zit van het stekkertje. (dit kan variëren per merk en type) Dit kan ik niet in de handleiding en ook niet op de scanner zelf terugvinden(daar staat alleen het voltage en amperage op) Wie heeft er ook een SnapScan e25 van Agfa in zijn bezit, en wil voor mij op de gegevens van de adapter kijken wat erop staat? Er staat daar meestal in een schematisch tekeningetje op, waar de plus en waar de min zit (op het puntje middenin, of op de buitenkant) Ik heb Agfa zelf al gebeld, maar die geven geen ondersteuning meer voor scanners sinds 2001. In de handleiding staat dit ook niet bij technische gegevens. Ik hoop dat iemand voor mij wil kijken, want als ik hem verkeerd aansluit, gaat hij kapot volgens de handleiding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...