Ga naar inhoud

dvd en cd-rom speler verdwenen

Aanbevolen berichten

Dag beste mensen, Mijn mond viel open op het moment dat ik mijn computer opstarte. In de bios wordt aangegeven dat ik een cd-rom speler en een dvd-speler in mijn systeem heb aangesloten. En dit gaf windows xp ook altijd aan en ik heb altijd gebruik kunnen maken van mijn cd- en dvd speler(brander eigenlijk). Maar nu ineens staat er bij 'deze computer' mijn optische drives helemaal niet meer aangegeven en ik kan deze nu ook niet meer benaderen. Ik snap er niets van...... ik heb niets anders gedaan dan normaal gesproken........... Kan iemand mij hiermee helpen
Link naar reactie
wellicht heb je iets aan deze tip: http://www.dougknox.com/xp/scripts_desc/xp_cd_dvd_fix.htm XP_CD-DVD-Fix.exe - Restore CD/DVD Drives to Explorer © Doug Knox - 11/11/2002 Usage: Download XP_CD-DVD-Fix.zip and save this file to your hard drive. Navigate to where you saved it and double click the file to extract the contents. Locate the EXE file you extracted and double click it. A confirmation dialog will appear when the script is done. You may need to reboot for the change to take effect. This utility is only intended for Windows® XP. You may need Administrator level access to use this utility. If you do not have Administrator level access, the program will say it is finished, but will not have made any changes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...