anoniem Geplaatst: 13 december 2005 Delen Geplaatst: 13 december 2005 een laptop van compaq. Een vrij oud beestje. Intel Celeron, 50MB ram(!). Nu heb ik een vraagje. Soms valt het beeldscherm in wit. Een compleet wit scherm. Het is volgens mij geen los draadje, want ook als er geen trilling oid is doet hij het. Als ik hem schud/beweeg gaat het niet weg. Uit en opnieuw aan ook niet, start dan gewoon op met een wit scherm. Als ik hem aansluit op een externe monitor, werkt hij perfect. Iemand een idee wat ik nog kan doen, behalve een apart scherm aanschaffen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2005 niemand? was ik al bang voor..... :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2005 Denk toch wel aan een defect aan het scherm. Het witte wat je ziet is waarschijnlijk de backlight, zonder dat het scherm verder aangestuurd wordt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2005 hmmm okee, jammer dan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2005 ik wil ook een compaq kopen omdat ie in de aanbieding is bij de mycom maar is compaq presario een goeie laptop ? en hoeveel garantie geven ze Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2005 Het is niet de bedoeling om iemand anders zijn thread een vraag voor eigen doeleinden te posten. dit is zowel niet netjes als tegen de regels. Maak een nieuwe thread aan met je vraag. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2005 sorry voor mijn acktie ik zal er volgende keer aan denken thanks voor de info ik weet nog niet zo veel van forums Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2005 Lees de algemene faq eens door. http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/faq.php Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen