Ga naar inhoud

*krijgt er na 2 jaar genoeg van*

Aanbevolen berichten

[quote:ab7f33be46="OConnor"]hallo, sinds ik deze computer zo'n 2 jaar geleden kocht, en hem op de printer aansloot, spuugt de printer IEDERE KEER als ik m'n computer aanzet een blaadje... voor niks! weet iemand toevallig wat dit is, en hoe ik het kan verhelpen? zou me heel wat ergernissen ([b:ab7f33be46]en papier[/b:ab7f33be46] :P ) besparen... bedankt, OConnor[/quote:ab7f33be46] TIP: je kan het papier weer gewoon gebruiken :lol:
Link naar reactie
helaas... het heeft niet geholpen... zal iets meer info proberen te geven het is dus een hp deskjet 940 C, die op de paralelle poort van mn computer is aangesloten. (dus geen usb, kan het hier aan liggen?) zat zelf te denken... er is een instelling in BIOS voor usb opstarten etc bestaat dit ook voor de paralelle poort? gr OConnor
Link naar reactie
[quote:6298479a64="OConnor"]helaas... het heeft niet geholpen... zal iets meer info proberen te geven het is dus een hp deskjet 940 C, die op de paralelle poort van mn computer is aangesloten. (dus geen usb, kan het hier aan liggen?) zat zelf te denken... er is een instelling in BIOS voor usb opstarten etc bestaat dit ook voor de paralelle poort? gr OConnor[/quote:6298479a64] Wat niet? De driver installeren die ik aangaf? Heb je hem wel volgens de aanwijzingen geinstalleerd en eerst de oude drivers helemaal verwijderd? De printer moet bijvoorbeeld pas aangesloten worden als de installatie daar om vraagt. Je kan hem ook voor usb installeren en een usb kabel gebruikt dan kan je de printer gewoon inpluggen wanneer je hem nodig hebt.
Link naar reactie
[quote:5602eeb159="OConnor"]helaas... het heeft niet geholpen... zal iets meer info proberen te geven het is dus een hp deskjet 940 C, die op de paralelle poort van mn computer is aangesloten. (dus geen usb, kan het hier aan liggen?) zat zelf te denken... er is een instelling in BIOS voor usb opstarten etc bestaat dit ook voor de paralelle poort? gr OConnor[/quote:5602eeb159] Ik zei (toch), schakel de bi-directionele communicatie naar je printer toe uit ? Hebben de oudere printers HP last van gehad. Heb ik toen ook gedaan (7 jaar geleden).
Link naar reactie
[quote:11a0116322="OConnor"] kan je misschien een korte beschrijving geven, van de stappen die ik moet doorlopen om die bi-diretionele communicatie uit te schakelen? bedankt alvast ... :wink: OConnor[/quote:11a0116322] Moet je daarvoor niet in het bios zijn ? Onder item On board parallel Port Instellen op "SPP" Standaard Parallele Poort Niet EPC of EPP.
Link naar reactie
[quote:5c0bb4d9f0="OConnor"]heb alles (!) geprobeerd in bios... niks veranderd. dat ding is zeker hardnekkig... thanx iedereen voor hulpjes :D :D weet nu iig meer over het probleem... OConnor[/quote:5c0bb4d9f0] google gewoon ff voor die setting die AswinW aangeeft... Oh, in de bios usb opstarten is om vanaf memory sticks e.d. op te starten, niet om vanaf een printer op te starten. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...