anoniem Geplaatst: 11 december 2005 Delen Geplaatst: 11 december 2005 In mijn machine met win xp zit een kaartlezer met vier slots. Windows geeft daarom standaard ook het icoon 'hardware veilig verwijderen' weer. Als ik die echter aanklik, wordt niet een ingestoken kaart maar de complete kaartlezer verwijderd. Dat is misschien niet helemaal onlogisch, maar dat is niet wat ik wil. Ik wil alleen zeker weten dat ik mijn geheugenkaartje veilig kan verwijderen. Iemand enig idee hoe ik dat kan bereiken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2005 Ik weet niet of het de juiste manier is maar ik trek het kaartje (van camera) er gewoon uit zonder de kaartlezer uit te zetten. Dit leverde tot nu toe geen problemen op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2005 ja dat doe ik ook altijd . gewoon het kaartje er uit trekken . bij mijn printer en bij mijn kaart lezer nooit een probleem gehad Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2005 Bij dat veilig hardware verwijderen kun je ook instellen voor óf performance, óf snel verwijderen. In het tweede geval wordt niet gecached bij schrijven. Hierdoor kun je het kaartje altijd verwijderen, ook zonder die wizard te gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2005 Gevonden, bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen