anoniem Geplaatst: 9 december 2005 Delen Geplaatst: 9 december 2005 hallo! Ik ga binnenkort overstappen op ISDN (heb nu analoog) en wil daarvoor een annex b wireless ADSL modem/router aanschaffen. maar met het oog op de toekomst zou het mooi zijn als die modem/router ook annex A aan kan. nu heb ik op internet gezocht, maar ben alleen [url]http://www.sweex.nl/product.asp?pId=427[/url] tegengekomen die zowel annex A als B ondersteunt. Hebben jullie ook weet van andere annex A+B router/modems? alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2005 door het verschil tussen analoog (normale telefoon) en digitaal (isdn) ben ik bang van niet de techniek verschilt teveel van elkaar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2005 Ik zou zowiezo uitkijken met spul van een budget-merk als Sweex. Dat zijn de merken waar je al gauw klachten over ziet zodra er iets meer van het netwerk wordt gevraagd zoals bijvoorbeeld gebeurd bij spellen, p2p-software & het gebruik van servers. Op zo'n moment blijken de 'betere' merken als Linksys & Draytek een beter aankoop. Waarom stap je over op ISDN als je (ook) ADSL wilt ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2005 ha sjouwer & JaFO, Bedankt voor de reacties! ik had gehoopt dat er andere wireless annex a en b merken zouden zijn geweest, maar daar ziet het niet naar uit :) maar dat is goed om te weten, weet ik waar ik aan toe ben! @JaFO: ik stap over op ISDN omdat ik een tweede telefoonlijn nodig ben (en in de toekomst mogelijk een derde). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen