anoniem Geplaatst: 9 december 2005 Delen Geplaatst: 9 december 2005 Ik ben in bezit van een Logitech Z-640 geluidssysteem dat prima werkt. Vorige week heb ik een Logitech 350USB headset/microfoon gekocht onder andere voor gebruik met Dragon Naturally Speaking 8 en Skype en dit werkt ook prima. Nu heb ik ondekt dat als ik Skype gebruikt met de headset ingeplugged dan is alle geluid via de boxen uitgeschakeld is en komt alleen terug als de headset ontkoppeld wordt. Ik heb zelf dit euvel probeert op te lossen zonder success en heb ik contact met en antwoord van Logitech, viz: antwoord: [i:25e341af6f]Uit uw e-mail begrijp ik dat u geen geluid meer krijgt uit de speakers als u de headset aangesloten heeft. U kan zelf kiezen welk apparaat Windows of een bepaald programma moet gebruiken voor het opnemen en afspelen van geluid. In Windows kan u dit doen via 'Geluiden' op het configuratiescherm. Ook hebben programma's als Skype en verschillende mediaspelers zelf soortgelijke instellingen om aan te geven welk apparaat gebruikt moet worden. Zo kan u dus in Skype zeggen dat u de headset wil gebruiken en in een ander programma kan u aan geven dat u uw geluidskaart wil gebruiken.[/i:25e341af6f] Van het antwoord heb ik ook probeert de oplossing te vinden maar ja......! Het gekke is dat als ik met DNS8 werken dan heb ik geluid/speach in de headset en via de boxen. Misschien kan iemand op de forum zeggen of inderdaad wat ik zoek wel kan of niet? Dus waarom schakelt Skype mijn boxen geluid weg. Als ja, dan hoe moet ik dit doen? Hoop jullie begrijp mijn Nederlandse en bedankt. Groetjes Dave Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2005 Controleer Volumeregeling eens of er niets gedempt wordt. Dus Start, Programma's, Bureau-accessoires, Entertainment, Volumeregeling. En dan bij Opties, Eigenschappen zorgen dat alle onderdelen aangevinkt zijn. Daarna zorgen dat niets gedempt wordt. Als je dan Skype start en er is in eens iets gedempt ligt het aan volumeregeling. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen