Ga naar inhoud

Disk Boot Failure

Aanbevolen berichten

Ik heb gezocht op het onderwerp maar de antwoorden die ik vond hadden geen van alle betrekking op mijn probleem. Ik krijg als ik wil opstarten de melding "Disk Boot Failure, insert system disk and press enter" Ik heb de bootvolgorde al aangepast in alle mogelijke sequences maar dit heeft geen effect. De harde schijf wordt wel herkend bij het opstarten. Heb geprobeerd een nieuwe setup te draaien en te repareren maar dit werkte niet. Ook opnieuw installeren lukt niet. De harde schijf wordt niet zichtbaar, er staat de melding: Setup kan geen hd station vinden. De bekabeling zit volgens mij goed vast anders zou de schijf volgens mij niet herkend worden bij het opstarten. En heb btw ook niet aan de bekabeling gezeten. Iemand ideeen?
Link naar reactie
[quote:df0c1c2f13=""G""]Ik heb gezocht op het onderwerp maar de antwoorden die ik vond hadden geen van alle betrekking op mijn probleem. Ik krijg als ik wil opstarten de melding "Disk Boot Failure, insert system disk and press enter" Ik heb de bootvolgorde al aangepast in alle mogelijke sequences maar dit heeft geen effect. De harde schijf wordt wel herkend bij het opstarten. Heb geprobeerd een nieuwe setup te draaien en te repareren maar dit werkte niet. Ook opnieuw installeren lukt niet. De harde schijf wordt niet zichtbaar, er staat de melding: Setup kan geen hd station vinden. De bekabeling zit volgens mij goed vast anders zou de schijf volgens mij niet herkend worden bij het opstarten. En heb btw ook niet aan de bekabeling gezeten. Iemand ideeen?[/quote:df0c1c2f13] Hoi, ik heb dit gehad met twee schijven in raid 0, dat dit bij 1 schijf stond, maar dan kon ik tijdens het opstarten ctrl.i in drukken en vroeg hij of deze schijf een raid( ofzoiets weet het niet precies meer) schijf was met de keuze y en n in dit geval koos ik voor y hij starte dan opnieuw op en werkte gewoon. misschien heb je er iets aan. succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...