Ga naar inhoud

Foto naar opslagschijfje overbrengen ?

Aanbevolen berichten

Als ik een of meerdere digitale foto's naar een map op mijn harda schijf overzet en vervolgens mijn opslagschijfje leegmaak, hoe kan ik dan eventueel één van die foto's terugzetten op mijn opslagschijfje ? Heb dit uitgeprobeerd: Ik plaats het opslagschijfje in de kleine floppy gleuf van de pc en in de verkenner kopieer ik een foto naar het opslagschijfje: de foto is zichtbaar op de pc en staat dus opnieuw op het opslagschijfje. Als ik nu dit schijfje opnieuw in mijn digitaal fotoapparaat steek is de foto niet aanwezig. Is dit normaal of doe ik iets verkeerd. Bedankt.
Link naar reactie
Wat bedoel je met "welke heb je" ? Als ik mijn opslagschijfje in de floppy steekt krijg ik na het openen ervan in de verkenner krijg het volgende: Kan kiezen tussen DCIM (zelf onderverdeeld in Pan_100) en MISC. Als ik de foto van mijn map naar Misc van het schijfje copieer zie ik in de Misc wel dat de foto er werd geplaatst, maar vind ik ze niet terug als ik het schijfje in de camera plaats. Als ik ze integendeel naar Pan_100 schuif, is de foto WEL zichtbaar in de camera. Ik heb wel vastgesteld dat er tenmiste één originele foto op het schijfje moet zitten anders is Pana_100 niet zichtbaar.
Link naar reactie
[quote:94cae93ce4="tuurke"]Wat bedoel je met "welke heb je" ? Als ik mijn opslagschijfje in de floppy steekt krijg ik na het openen ervan in de verkenner krijg het volgende: Kan kiezen tussen DCIM (zelf onderverdeeld in Pan_100) en MISC. Als ik de foto van mijn map naar Misc van het schijfje copieer zie ik in de Misc wel dat de foto er werd geplaatst, maar vind ik ze niet terug als ik het schijfje in de camera plaats. Als ik ze integendeel naar Pan_100 schuif, is de foto WEL zichtbaar in de camera. Ik heb wel vastgesteld dat er tenmiste één originele foto op het schijfje moet zitten anders is Pana_100 niet zichtbaar.[/quote:94cae93ce4]laat maar zitten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...