Ga naar inhoud

Scottevest Tactical 4.0, Ik heb 'm nu een week.

Aanbevolen berichten

(Onderwerp wordt beschreven op pag. 60 van nr. 12 2005). Pro's: - wordt subiet geleverd. - levering duurt een week; Correcte voorspelling en tracking door UPS. - Exclusief :D Con's - Dat PAN-systeem is feitelijk niet meer dan gaatjes waardoor je de snoeren achter de voering kan trekken/verbergen. - Belangrijkste rits gaat links-in-rechts. Goed, ik heb 'm nu een week. Het systeem met die veertig zakken zit geraffineerd in elkaar: Daar is goed over nagedacht. Die sleutelkoorden, waarvan 1 elastisch/spiraal zijn subliem evenals dat doekje voor je bril aan die krokodillenklem, om nog maar te zwijgen over het badgevensterje !!! Verder de details zoals die zakjes om je oordopjes in te doen. Het is een lekker lichte jas die de regen en wind goed buitenhoudt ! Maar dan: Ik bewaarde tot deze jas mijn pinpasjes los in de zak. Grote fout, na twee dagen kon ik al geen geld meer opnemen: Magneetstrip gewist door 1 van de vele magnetische sluitingen... Op aanraden van Scott himself gebruik ik nu een portefeuille (wallet). Al met een prima aanschaf en, zolang ze alleen via internet te koop zijn, redelijk exclusief in NL. :D
Link naar reactie
een na laatste ;) Laatste ligt hier voor mn neus :lol: 8 december, en nu het januarinummer al. Groots op de voorkant "ATi verslaat nvidia" :lol: Maargoed in die review kwam de jas idd goed uit de bus, alleen is het nerd gehalte een beetje hoog. Persoonlijk sleep ik toch niet zoveel mee, dus ik hou het op een gewone jas zonder 88 zakken en Pan ;) Edit: en de acceptgiro :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...