anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Delen Geplaatst: 7 december 2005 Mijn tweede pc vertoont de volgende kuren. De harde schijf begint als een bezetene een fors aantal minuten te draaien zonder dat er van enige activiteit van mijn kant sprake is. Ter informatie: Kaal vers geïnstalleerd systeem met alleen Windows XP Prof, Firewall en virusscanner. Verder geen enkel programma. Als ik in het logboek lokaal kijk kom ik steeds de zelfde melding tegen. Onder 'systeem' staat bij type:informatie, vervolgens datum en tijd en onder 'bron' Service Control Manager. Onder gebeurtenis staat wisselend 7035 of 7036. Ik ga er van uit dat dit te maken heeft met de harde schijf activiteit maar heb geen idee door wie of wat dit veroorzaakt wordt. Is er iemand die mij hiermee verder kan helpen? Alvast bedankt voor het meedenken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 Als je windows xp standaard installeert, gaat ie defragmenteren als ie idle is. Gaat het om een gold versie, dan gaat ie bovendien ook nog bestanden indexeren. Kun je beide uitzetten als je wilt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 [quote:147c3157d5="gerben"]Als je windows xp standaard installeert, gaat ie defragmenteren als ie idle is. Gaat het om een gold versie, dan gaat ie bovendien ook nog bestanden indexeren. Kun je beide uitzetten als je wilt.[/quote:147c3157d5] Bedankt voor je reactie Gerben. Wil je mij ook nog verklappen hoe ik dat moet doen? b.v.d. Gerard. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 De indexing service kun je uitzetten via start, uitvoeren, services.msc. Defragmenteren kun je uitzetten met tweakui (tab general). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 [quote:4c1fc7f243="gerben"]De indexing service kun je uitzetten via start, uitvoeren, services.msc.[/quote:4c1fc7f243] Helemaal duidelijk, bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen