anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Delen Geplaatst: 7 december 2005 Bij het overzetten van bestanden is waarschijnlijk iets fout gegaan. Als ik de stick in een pc steek dan duurt het heel lang voordat ik een melding krijg dat er een usb-apparaat is aangesloten. Vervolgens zie ik in de Verkenner "Wisselbare schijf", maar als ik hem wil openen, loopt de pc vast. Ik heb het op drie pc's geprobeerd met hetzelfde resultaat. Soms loopt de pc al vast voordat ik de melding krijg dat er een usb-apparaat is aangesloten. De stick is verder goed, ik denk dat het aan de data op de stick ligt. Is er een programmaatje of software waarmee een usb-stick te resetten is? Of is het arme ding nu al afgeschreven? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 Indien een Linux machine beschikbaar is, probeer het daar eens op. Ik heb daar al wel eens directories van een stick mee verwijderd waar Windows geen raad me wist. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 Je kunt eens proberen het ding te formatteren. Maar dan moet windows hem wel zien natuurlijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 Ja, dat formatteren lukt me verder wel. Maar als windows hem niet ziet valt er weinig te formatteren :lol: andere suggestie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 Als ik een nieuwe map wil aanmaken krijg ik trouwens: "Access denied to /mnt/uba/New Folder" Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 Al geprobeerd het ding helemaal leeg te halen, dus ook de aanwezige partitie verwijderen en opnieuw aanmaken (schijfbeheer)? Als dat niet helpt, vrees ik dat ie toch echt defect is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 Ik krijg alleen de melding dat er nieuwe hardware is. Ook het logo van nieuwe hardware (met dat groene pijltje) komt naast de klok erbij. Maar meer kan ik er niet mee. Bij Computerbeheer zie ik de stick wel, maar blijft de zandloper in beeld ipv het pijltje. Status: In orde Percentage vrij: 100% Online Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen