anoniem Geplaatst: 6 december 2005 Delen Geplaatst: 6 december 2005 Op de HCC beurs een USB 2.0 behuizing en een harde schijf (Matrox 6L200PO) gekocht en op een 4-poorts USB 2.0 hub aangesloten. Systeem werkt maar is verdomde traag. Disk Speed meet een lineaire transfersnelheid van slechts 0,8 MB/sec (dwz 100x langzamer dan mijn interne disks). De access time is 9,5 ms. Mijn systeem is een P4 met 3.06 GHz, HT en 1 GB RAM. Asus P4PE moederbord en heeft 6 USB 2.0 aansluitingen. Onder apparaatbeheer vind ik 1 USB 2.0 Enhanced USB Host Controller (24CD) en 3 USB Universal Host Controllers (24C2, 24C4 en 24C7). Wie kan mij raad geven? Groeten, Yrrah Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2005 Heb je dit probleem ook als je hem niet via de hub aan sluit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 Wel over gedacht, maar vanwege bewerkelijkheid nog niet gedaan. Wil eerst even afwachten of iemand een oplossing kan bedenken. Groet, Yrrah Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 Is de sc hrijf-cache op de schijf actief? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2005 Geen idee of de cache op de harde schijf aanstaat. Ook geen idee hoe ik dat zou moeten checken. Volgens het boekje zou XP PRO "alles vanzelf installeren"? Groet, Yrrah Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen