anoniem Geplaatst: 5 december 2005 Delen Geplaatst: 5 december 2005 Ik kom er nu net dus achter dat de Huntkey 450W niet kan aansluiten op mijn moederbord (A7N8X-X) deze heeft 20pins aansluiting en de voeding een 24 :-? Hoe ga ik dit oplossen, moet ik de voeding ruilen of is er een alternatief, zoals een verloopje? of gewoon die 4pins extra niet gebruiken ? Graag antwoord! Tnx! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2005 Er zijn verloopsnoertjes. Maar de pennen zitten exact op dezelfde plaats, de 24pins heeft er gewoon 4 extra naast. Als er op het moederbord niks in de weg zit, zou het gewoon moeten werken. Even vergelijken met een 20pins stekker, voor de juiste positionering. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2005 het zou evt kunnen, maar dan moet ik een stukje plastic van de ide aansluiting afhalen, maar dan gaat wel lukken. verder zitten de aansluitingen idd hetzelfde als bij de 20pins, ik ga het proberen, bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2005 het is me gelukt, beetje schaven en doen, niks beschadigd uiteraard :D . die 4pins hangt er nu gewoon naast. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen