anoniem Geplaatst: 5 december 2005 Delen Geplaatst: 5 december 2005 Mijn HP Photosmart 7345 printer geeft na het navullen van de cartridges aan dat de inkt bijna op is. Nu onthoud de printer welke serienrs de laatste 3 cartridges zijn gebruikt. Door het afplakken van enkele contacten (m.a.w. moeilijk, moeilijk) e.d. kun je m om de tuin leiden. Maar is er ook een andere manier om het geheugen van de printer te resetten? Bij sommige HP printers is daar een tool voor, maar bij de 7345 kan ik die nergens vinden? Heeft iemand een idee? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2005 Voor zover ik weet zit er in die HP printers ergens een batterijtje verstopt. Bij een CP1700 zat hij achter het linker zijpaneel maar waar hij zit bij die 7345 dat weet ik niet. Als je hem kunt vinden, dan eruithalen, een uurtje wachten en dan weer terugzetten. De printer is dan de historie vergeten. Een kennis van me had zo'n ding en die had twee draadjes aan de batterijhouder geprutst en de batterij gewoon in een houdertje achter de printer liggen. Kon je er gemakkelijker bij !!! Gr, Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2005 Dank voor de reactie, ik zal m ns aan een onderzoek onderwerpen in het weekend, heb ik toch niks te doen :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen