anoniem Geplaatst: 4 december 2005 Delen Geplaatst: 4 december 2005 ik wil een laptop kopen tusen de 700 en 850 euro maar ik ben niet zo bekend met die dingen welke merken zijn goed en welke moet ik absoluut niet kopen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2005 Wat wil je ermee doen? Gamen, tekstverwerken, internetten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2005 niet persee de nieuwste games wil gewoon internetten wil wel eentje die goeie kwaliteid is ik heb gehoort dat er slechte tussen zitten dus gewoon een voor internetten en andere simpele dingen te doen gamen doe ik met een andere pc 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2005 Ik blijf ze maar de hemel in prijzen.. Dit keer de Toshiba Satellite Pro L20. Centrino-notebook --> goede batterijduur, met WLAN voor het internetten en een DVD-brander. Als accuduur niet zo'n probleem is is een A-serie-notebook uit de Satellite (Pro)-reeks ook wel goed. Sony is erg duur. Acer en Asus zijn ook erg goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2005 ja want ik weet van packet bell dat ze erg slecht zijn maar de andere merken zijn dus wel in orde ik zit te twijfelen tussen acer en toshiba Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen