anoniem Geplaatst: 3 december 2005 Delen Geplaatst: 3 december 2005 Ik ben opzoek naar een geluidskaart onder de 100 euro, maar ik heb hier helemaaaaal geen verstand van .. welke kan ik het beste kiezen ?? (ik heb nu Geïntegreerde Audio) (ik weet niet of je dit nodig hebt maar ik post het maar mee om zeker tezijn..) Moederbordnaam Gigabyte GA-K8NF-9 [img:51308b1d37]http://tw.giga-byte.com/MotherBoard/FileList/Icon/icon_8channelaudio_150.gif[/img:51308b1d37] 8-Channel Audio Experiences the 3D surround sound through the 8-channel audio solution. The advanced feature fulfills the requirements for a variety of audio applications, such as MP3 or Audio CD playback, DVD movies and gaming thus delivering ideal platform for multimedia solution. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2005 Dit is een heel aardig kaartje: http://www.tweakers.net/pricewatch/127948 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2005 waar staat dat "bulk" voor?? weet iemand dat??? Creative Soundblaster Audigy 4 [color=red:2583ac8934]bulk[/color:2583ac8934] (op het plaatje is een afstandsbediening te zien, bij de mycom staat deze, Creative Sound Blaster Audigy 4 Afstandbediening Nee (en er staat ook geen bulk achter.. ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2005 Los kaartje in doosje. Mooi verpakt (retail) kost ie altijd meer. En die verpakking gaat toch meteen de prullenbak in. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2005 en OEM dan ?? :lol: :oops: (en zit er een afstandsbediening bij?? volgens de mycom site niet, maar volgens het plaatje wel :S:S) Quote Link naar reactie