anoniem Geplaatst: 27 november 2005 Delen Geplaatst: 27 november 2005 Hallo, Ik heb een vraag, als ik mijn computer opstart krijg ik de melding dat ik met spoed mijn harde schijf moet vervangen, druk ik dan op f1 gaat hij weer verder met opstarten. Ik kan er dus op wachten dat hij het binnenkort begeeft. Nu heb ik er een tweede harde scijf in zitten, waar ik gelukkig al mijn gegevens naartoe heb gezet. Hoe kan ik nu op deze tweede schijf win xp installeren en dan via deze schijf de comp opstarten, zonder dat ik mijn gegevens op deze schijf kwijtraak? BVD Bertjan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2005 Je moet die schijf eerst in meerdere partities verdelen met bijvoorbeeld Partition Magic. Je maakt twee partities aan en kopieert alle data naar de tweede. Vervolgens installeer je windows op de eerste partitie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2005 -Oude schijf losgooien. -Opstarten van je windows xp cd. -Wizard volgen, je krijgt een schermpje met de mogenlijkheid om te formatteren, kies hier: Geen wijzigingen aan het huidige bestandssysteem toebrengen of iets dergelijks. -Verder installeren. -Bestanden in goede mappen zetten enzo. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2005 ok bedankt, ik ga het proberen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen