anoniem Geplaatst: 25 november 2005 Delen Geplaatst: 25 november 2005 Dag, Graag zou ik jullie commentaar hebben op de twee volgende dingen: op de configuratiepagina van de Dell-site waar de m.i. uitstekende Inspiron 9300 wordt aangeboden, heb ik de mogelijkheid te kiezen tussen een 5400 rpm HDD en een 7200 rpm HDD. Alleen bij de 7200 rpm staat de toevoeging IDE. Weten jullie of het, in zijn algemeenheid, voorkomt dat laptops met HDD's worden toegerust die ook in desktops worden geplaatst? In dat geval kan ik evt. zelf de HDD tzt. vervangen door een 7200 rpm van bijv. 200 gig die ik nog heb liggen. Of is dit, gesteld dat het uberhaupt mogelijk is, dan weer niet aan te raden ivm warmteontwikkeling? De reden dat ik deze vraag hier stel is dat de Dell-site niet bepaald uitblinkt in helderheid qua informatievoorziening. Het lijkt alsof je eerst iets moet kopen voordat je mag vragen. :wink: Ik wil deze laptop gebruiken voor muziekproductie. Zijn er onder jullie mensen die dan tot max. 1500 een ander, beter toegerust systeem aanraden? Bijv. met betere geluidskaartspecs? Met vriendelijke groet, bij voorbaat dank, Wilhelm Dipt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2005 De harde schijven in laptops zijn over het algemeen kleiner (2,5 inch ipv 3,5 inch breed). Ook is de aansluiting anders. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2005 volgens mij zijn de aansluitingen ook anders bij dell Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2005 Ok, dank! Wilhelm Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen