anoniem Geplaatst: 24 november 2005 Delen Geplaatst: 24 november 2005 Hoi iedereen, Een kennis van mij heeft een raar probleem waar ik niet uit kom. Het betreft hier een Windows XP laptop. Aan deze laptop is een HP 815 C deskjet printer gekoppeld. Nu komt het volgende: Als je iets vanuit Word 2003 wilt printen, dan geeft hij alleen maar blanco pagina's. De testpagina wordt wel weer goed afgedrukt. Sommige e-mails drukt hij wel af, en andere e-mails weer niet. Heb alle instellingen van de printer nagelopen en volgens mij zijn die allemaal goed, maar durf dit niet met zekerheid te zeggen omdat hij zo raar doet en niet consequent is. Weten jullie waar dit aan kan liggen? Aan de inktpatronen kan het in mijn ogen niet liggen aangezien de testpagina en sommige e-mails wel goed afdrukt? Alvast bedankt voor de genomen moeite. Ronald Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2005 Verwijder de printer eens en installeer hem vervolgens opnieuw. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2005 Hoi Jbs, Bedankt voor je antwoord. Dat is reeds gebeurd ! Had ik er inderdaad wel eventjes bij kunnen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2005 Gebruik je een USB of Centronics (parallele) aansluiting ? Vooral dat laatste kan bij verschillende bekende laptop / notebook merken met een aantal printers problemen geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2005 verkeerde printer instelling . kijk bij de printersoftware of hij wel op A4 staat dus niet op letter of zo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2005 Hoi iedereen, We gebruiken de printer als paralel. Kan eens kijken of het met een USB kabel beter gaat, weet niet of er USB op zit, niet naar gekeken. Printer instellingen zijn juist, die heb ik allemaal nagelopen. Maandag ben ik er in de buurt, dus hopelijk kan ik er eventjes terecht. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen