Ga naar inhoud

DVD-Rom en DVD-Brander op 1 IDE kabel ??

Aanbevolen berichten

systeem specs: Voeding - Zalman ZM400B-APS (400 Watt). Moederbord - ASUS P5AD2-E Premium. CPU - intel P4 3.6 GHZ @ 4.0 GHZ. RAM Geheugen - Corsair DDR2, 1GB @ 667 Mhz. Videokaart - ASUS EAX800XT 256 MB. CPU koeler - Cooler Master Hyper 48. GPU koeler - Zalman VF700-Cu Ik brand voornamelijk dvd's van me schijf naar dvd, Maar maak af een toe ook wel is een kopietje. Ik heb ze nu bijde op 1 kabel, Omdat 1 het scheeld weer een kabel in de kast :P 2 Het booten van me pc gaat veel sneller omdat die IDE dectie zooi altijd zo lang duurd. Ik brand trouwens me dvd's op 8X en cd's 40X
Link naar reactie
op een nieuwe pc maakt het niet uit . of de dvd op de dvd brander op ide1 of ide2 zit . als maar de hdisk op ide1 als master staat . dan zet je bv de dvd brander ernaast op ide1 slave . en de dvd reader op ide2 als master of als daar ook een hdisk op zit dan op ide2 slave . brander progg nero 6.6.0.18 of nero 7.0.12 of nti cd/dvd maker
Link naar reactie
Je zou DVD+RW als master kunnen doen, SCHIJNT beter te zijn. Ik heb beide op het secondairy channel, dvdrom als master, brander als slave, en no problemo. Kan dus allemaal prima. Je bus heeft 133MB/s als maximum, dat trekken beide apparaten tegelijk nooit vol, die gebruiken samen maximaal 60 MB/s.. zelfs 2 hardeschijven trekken het good old ATA133 poortje nog net niet vol (Raptors daargelaten).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...