anoniem Geplaatst: 21 november 2005 Delen Geplaatst: 21 november 2005 Heb C:\ opnieuw moeten formatteren (WIN98). Als ik nu audio-CD in poort E laadt, zie ik in Verkenner geen herkenning door E van de CD, krijg melding "Geen toegang. Het apparaat is niet klaar". Hetzelfde geldt voor poort D (DVD). Hierdoor kan ik geen muziek horen hetgeen voorheen wel prima ging. Hoe los ik dit op? Peekay Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2005 Kijk eens in apparaatbeheer, zie je daar een uitroep- en/of vraagteken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2005 heb je al de chipset brivers er op gezet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2005 Dank voor beide antwoorden - apparaatbeheer toont geen uitroepteken en ook geen vraagteken. Het antwoord mbt chipsets is voor mij abacadabra, het zegt me niets. Wat nu? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2005 Ontkoppel eens beide apparaten hardwarematig als de computer uitstaat. Dan herstarten. Uitschakelen en apparaten weer aansluiten. Opstarten... levert dit wat op? Plextor bedoelt m.i.: heb je de drivers van je geluidskaart al geinstalleerd? Je spreekt over een probleem met audio-cd's. Leest de hardware software cd's wel uit? Wilhelm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2005 Chipset drivers zijn drivers voor lan audio ide en nog een paar zaken . Worden ook wel 4x1 drivers genoemt . Tenminste als je een mobo met een via chipset hebt . Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen