Ga naar inhoud

Mx laser 5000 desktop set vertraging

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst een nieuwe cordless desktop set gekocht, de Logitech MX 5000 laser set. Ik heb alles op de 'juiste' manier geinstalleerd, maar kom problemen tegen. Het probleem is dat ik vaak vertraging heb van muisbewegingen. Mijn cursor beweegt trager dan mijn muis zelf. Het is niet zo de muis van standby modus komt. Ik heb hetzelfde probleem met mijn toetsenbord. Ik typ sneller dan dat de letters op mijn beeldscherm verschijnen. Ik denk zelf dat de receiver van deze desktop set brak is... Weet iemand misschien meer over dit probleem of misschien een oplossing? EDIT Dit heb ik opgemerkt: [img:d6d7e2d076]http://home.tiscali.nl/cichoe/usb.png[/img:d6d7e2d076] Heb ik nu niet genoeg stroom?? Ik heb ook gemerkt dat dit een Generic usb is. Maar ik kan het niet op de Root usb hub aansluiten. Daar heb ik namelijk wel 500 mA
Link naar reactie
[quote:49696676d3="r.marijnissen"]open het cinfiguratie scherm eens en ga naar de optie muis. Hier kun je de snelheid van de muis aangeven, ook de drukknoppen snelheid, hoeveel je naar beneden gaat met 1 keer scroll weeltje gebruiken etc.[/quote:49696676d3] Volgens mij heb je me verkeerd begrepen. Ik heb last van vertraging. Niet dat de muis langzaam beweegt.
Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...