Ga naar inhoud

Kan een TV-Kaart rechtstreeks opnemen naar DVD-R(W)

Aanbevolen berichten

[quote:7290bc1778="gamemaker"]Mijn vraag is simpel, zoals de titel al zegt, Kan een TV-Kaart (Hauppauge wintv PVR 150) rechtstreeks opnemen naar een dvd brander(nec-4550)? met hoeveel mb/sec opslagsnelheid slaat zo'n tvkaart op? en hoeveel kan een DVDbrander aan zonder corrupt te worden?[/quote:7290bc1778]als ik het zo lees . kan je we wel mee opnemen en op een cd/dvd zetten maar hoe dat mag de goede god weten???. http://www.paradigit.nl/pdf/10007967v.html?PHPSESSID=3f14ccbeeac98baaed73e545d002092f
Link naar reactie
Het kan blijk baar niet dus... maar is er dan geen software die dit wel kan? [quote:c91df5d4e8="Pceetje"] Wegens de aanwezige hardware mpeg op deze kaart zullen vele andere capture proggies niet samenwerken met de Hauppage.[/quote:c91df5d4e8] bedoel je dat het Video editten moeilijk gaat met Hauppage? of dat het opnemon naar DVD moeilijk gaat met andere software(bestaat die dan)?
Link naar reactie
[quote:384b808b7d="Pceetje"]Video edit is een makkie hoor met de opgenomen beelden van de PVR150, Rechtreeks opnemen naar DVD lukt niet, maar Ulead Movie Factory kan het wel in samenwerking met een gewone PCTV kaart, echter niet met de hauppage vanwege ontbrekende ondersteuning.[/quote:384b808b7d] O, dus er zijn karten waar je wel rechtstreeks op kan nemen naar DVD? :o Welke kaart kan dit wel dan?
Link naar reactie
hmmm... Welke TV-Kaart zal ik kopen dan? ik vind opnemen belangrijker dan het live kijken, Het lieftst dan Direct opnemen naar een DVD! Trouwens, hoe leest een (oude!) DVD speler zo'n disc, kan ie hem lezen als je gewoon 1 bestand op de DVD map plaatst zonder speciale naam oid. of moet je perse die bestandedn/mappen een speciale naam geven omdat de DVD speler hem anders niet herkent?
Link naar reactie
Voor het opnemen gaat mijn voorkeur uit naar de Hauppauge pvr 150 met ingebakken mpg encoder. Wel iets duurder maar je hebt er zoveel profijt van. Opnemen en tegelijkertijd als mpg 1 of 2 op schijf wegzetten in goede kwaliteit zonder het systeem onnodig veel te belasten, even bijwerken met womble, vervolgens met Tmpgenc dvd author omzetten in dvd bestanden en vervolgens fikken. Zeer makkelijke bediening en binnen een uur heb ik het op dvd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...