anoniem Geplaatst: 20 november 2005 Delen Geplaatst: 20 november 2005 Ik heb ooit eens iets gelezen over een tooltje dat exact detecteert welke hardware er in je PC zit, welke driver er met de hardware gekoppeld is en de driver versie en dat aangeeft waar updates te downloaden zijn voor die drivers. Helaas heb ik geen idee hoe dat programma heet en nog minder waar ik het kan vinden. Wie kan mij uit de brand helpen ? Google helpt me in dit geval niet echt verder, mogelijk door verkeerde zoektermen uiteraard :-( Alvast bedankt, John Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2005 [url=http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=du]Everest[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2005 Prin0096, Bedankt. Dit was inderdaad wat ik zocht. Ik heb hem binnen en ben hiermee erg geholpen. John Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2005 Graag gedaan! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen