Ga naar inhoud

Laptop keuze probleem

Aanbevolen berichten

Ik heb net als alle andere een laptop keuze probleem. Ik weet echt niet welke laptop/notebook ik wil gaan kopen. Ik wil een notebook voor de mobiliteit, en ik wil hem ook gaan gebruiken voor het surfen thuis gebruikt ect. Ook wil ik er games erop gaan spelen. Een 6800GO heb ik eigenlijk niet nodig en deze laptop`s zijn voor mij eigenlijk veelste duur. Ik wil de notebook ten eerste in de trein gebruiken, daarvoor is de accuduur wel erg van belang. Ik zit normaal gesproken dik 2 uur in de trein dus dan zou ik het wel handig vinden als de accu zeker 2,5 uur kan halen met games, dus met vol belasting van de processor. En eigenlijk wil ik liever geen extra accu of dat ik de dvd drive eruit moet halen voor een tweede accu, dat wil ik dus ook niet. Ik ben niet van plan om de notebook binnen 2 a 3 jaar weer te verkopen. Dus ik wil wel 64-compatible processor hebben. De enigste die dit heeft is de turion 64. Ik wil het liefste voor de zuinigste MT serie gaan. Als videokaart zie ik graag de x700 128mb zeker en niet minder. Als geheugen is 512mb voor mij wel voldoende, ik kan er zelf altijd wel bij zetten. Als hardeschijf zie ik graag een 80 a 100 GB model op 5400rpm. Omdat ik de notebook ook in de trein gebruik zou ik dus ook koptelefoon moeten kunnen aansluiten. Daarnaast moet de notebook er ook goed uit zien. Kwa tft mag het 15,4 inch of 17inch zijn. (liever natuurlijk zo zuinig mogelijk.) Me budget rijkt tot 1300 a 1380 maX en dus geen laptop van 1500 euro. Ik weet dat de volgende merken goed betekend zijn. Acer 1692 WLMI. - Opzicht een goede notebook die aan geheel me eisen voldoen, alleen geen 64-bit en de behuizing schijnt nogal goedkoop te zijn plus de slechter service van acer. Acer 5024 WLMI- Deze behuizing is het zelfde als bij de 1692wlmi, slechtere service van acer. En een slechtere batterij duur bij zware dingen en een langer duur bij surfen en tekstverwerking. Asus A6VA - Schijnt een goede service te zijn bij asus, speciale pixelgarantie, geen 64 bit. Mindere accu duur. En voor de rest wel wat beter dan de acer 1692 op de accu duur na dan. Asus A7D-R001H - Ik zat eraan te denken om deze te kopen. Alleen geen koptelefoon aansluiting out meer alleen in dus. Goede service, goede pixel garantie, accu duur is mij verder onbekend. Maar ik hoorde dat hij 2 uur en 15 minuten mee ging alleen al in idle stand. Wat vrij veel is. Ik wil zeker 5 jaar met deze laptop doen, ik weet dat de laptop dan steeds trager word en voor games dan minder geschikter word voor games. Maar dan speel ik er alleen nog maar wat oudere spellen op en gebruik van internet en simpele dingen. Ik kan echt geen keuze maken ik heb veel dingen gelezen, maar het lijkt net dat er geen laptop is met mijn wensen. Rond de 1380 euro is toch echt wel mijn max. Wie weet een goede laptop die aan mijn wensen voldoet? Kwa service heb ik wel liever een laptop van asus dan van acer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...