Ga naar inhoud

Windows heeft geen aangesloten muis aangetroffen.

Aanbevolen berichten

Hoi :D -Ik krijg geen muis meer aangesloten op de (oude) pc wind. 98 -De muis die op de pc was aangesloten haperde al steeds (stilstaande muispijl), en ik dacht dat ligt vast aan die muis. Maar andere muizen worden ook niet vernomen. -De ingang voor de muisaansluiting zat niet helemaal goed ( nog zo'n oude met schroefdraad ) maar ik heb dat beter vastgezet (zat wat los) en het zou nu toch goed moeten zijn. -Moet ik een ander kabeltje in de pc zetten? Of kan ik nog iets anders proberen.
Link naar reactie
Het is zo'n seriele poort, en niets kapot zo te zien. Die ps/2 die druk je nog wel eens krom van binnen, dat klopt ( :oops: ) En alles kan kapot natuurlijk. Maar ik ben nieuwschierig naar wat het kan zijn ( het is een oude pc, dus kan ik daar zelf wat aan peuteren van binnen en buiten) ( Geen geldkwestie hoor :roll: ) Inmiddels lees ik die reaktie die hier binnenkomt :roll: tinus89 Stof? dat zou kunnen, ik zal de stofzuiger er eens op loslaten :) maar erg stoffig is het hier niet, maar ik probeer het, je weet toch nooit. En anders? toch het platte kabeltje misschien?
Link naar reactie
heel lang geleden dit ook gehad. Weet eigenlijk niet of het Format C; was of iets anders. Probeer met een goed muis : dus niet die manke. Verwijder eerst in apparaten alles wat met een muis te maken heeft. Kan lastig als je geen muis hebt, maar met de tab en de pijltjes moet het lukken. Zorg ook dat je de temp files cleared. w98: als je in DOS opstart werkt de muis wel ?
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...