anoniem Geplaatst: 18 december 2005 Delen Geplaatst: 18 december 2005 Hoi :D -Ik krijg geen muis meer aangesloten op de (oude) pc wind. 98 -De muis die op de pc was aangesloten haperde al steeds (stilstaande muispijl), en ik dacht dat ligt vast aan die muis. Maar andere muizen worden ook niet vernomen. -De ingang voor de muisaansluiting zat niet helemaal goed ( nog zo'n oude met schroefdraad ) maar ik heb dat beter vastgezet (zat wat los) en het zou nu toch goed moeten zijn. -Moet ik een ander kabeltje in de pc zetten? Of kan ik nog iets anders proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2005 USB muisje? PS/2 poorten willen een enkele keer wel eens stuk gaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2005 niet toevallig iets van stof oid in een van de aansluitingen?(muis of mobo) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2005 Het is zo'n seriele poort, en niets kapot zo te zien. Die ps/2 die druk je nog wel eens krom van binnen, dat klopt ( :oops: ) En alles kan kapot natuurlijk. Maar ik ben nieuwschierig naar wat het kan zijn ( het is een oude pc, dus kan ik daar zelf wat aan peuteren van binnen en buiten) ( Geen geldkwestie hoor :roll: ) Inmiddels lees ik die reaktie die hier binnenkomt :roll: tinus89 Stof? dat zou kunnen, ik zal de stofzuiger er eens op loslaten :) maar erg stoffig is het hier niet, maar ik probeer het, je weet toch nooit. En anders? toch het platte kabeltje misschien? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2005 heel lang geleden dit ook gehad. Weet eigenlijk niet of het Format C; was of iets anders. Probeer met een goed muis : dus niet die manke. Verwijder eerst in apparaten alles wat met een muis te maken heeft. Kan lastig als je geen muis hebt, maar met de tab en de pijltjes moet het lukken. Zorg ook dat je de temp files cleared. w98: als je in DOS opstart werkt de muis wel ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2005 Oke, ik ga even doen wat je zegt, de stofzuiger haalde niets uit, ook geen stof :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2006 Even melden :P k'heb straks een van de muizen opengeschroeft en even uit elkaar gehaald... met een pinset stofdraadjes weggehaald.. even flink geblazen, en weer in elkaar gezet. En ja hoor deze muis kwam weer in beweging :D zo zie je maar... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2006 Dat is idd een mankement waar veel mensen overheen kijken, de muis zelf verzamelt stof om de beide pinnen die aan de binnenkant zitten waardoor er vervolgens allerlei rare dingen gebeuren. Simpel en effectietief : elke maand ff je muis schoonmaken vooropgesteld dat je en normale muis hebt :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen