anoniem Geplaatst: 17 november 2005 Delen Geplaatst: 17 november 2005 Onlangs kocht ik een case waarin ik een harddisk kan monteren en via US B2 kan aansluiten op mijn PC als externe HD. Wanneer ik die aansluit meldt XP wel dat er een nieuwe HD is gedetecteerd maar wanneer ik in de verkenner kijk is die niet te zien. Wat kan kan hiervan de reden zijn ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2005 De harde schijf moet wel gepartitioneerd en geformatteerd worden. Dit kan je doen via [b:abad2fc052]Beheer Harde Schijven [/b:abad2fc052]binnen [b:abad2fc052]Computerbeheer[/b:abad2fc052]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2005 Het is de schijf van mijn oude PC, met nog verschillende gegevens op.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2005 In "computerbeheer" komt de USB schijf niet voor,dus ik kan ze niet partitioneren of formatteren... maar in "apparaatbeheer" komt ze wel voor... !!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2005 [quote:39f81d2f10="frde"]In "computerbeheer" komt de USB schijf niet voor,dus ik kan ze niet partitioneren of formatteren... maar in "apparaatbeheer" komt ze wel voor... !!![/quote:39f81d2f10] Hoi, Nog een keer kijken in computer beheer, klik dan op schijfbeheer,scroll aan de rechterkant in het deel onder de schuifbalk naar beneden, als hij daar staat dan erop klikken met rechts en dan partitie aan maken en formateren, als dit is gebeurd komt hij vanzelf in mijn computer enz.te staan.succes.P.S. alle data gaat verloren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2005 Bedankt voor de suggesties. Ondertussen heb ik de oplossing gevonden: op de harde schijf moeten de jumpers MASTER en CS geplaatst worden Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen