Ga naar inhoud

hard drive zonder instalatie

Aanbevolen berichten

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

misschien nog simpeler, indien xp, kan het soms zijn dat ie de schijf wel herkend maar niet zelfinstalleerd en dan ook niet toont in de lijst. Ga naar control panel, system , hardware, divice manager, disc drivers, daar kan er een staan met een vraagteken naast, properties op die schijf, kiezen om windows te laten zoeken naar drivers en voila, schijf zal herkend worden.
Link naar reactie
[quote:7cec9f9748="Martijn Hogendorf"]start > configuratiescherm > systeembeheer > computerbeheer > schijfbeheer. Als het goed word de schijf daar getoond als ongepartioneerde ruimte. (of niet toegewezen) > rechtermuisknop daar op > nieuwe partitie > volg de wizard.[/quote:7cec9f9748] waar kan ik die nieuwe partitie aanmaken?? ik kan het niet vinden.. ik zie het scherm wel maar weet niet waar ik met rechter muis knop op moet clicken
Link naar reactie
aangezien de hd nog niet geinstalleerd is en ook extern is kan je er dus nog geen partitie op maken. windows vind de drivers niet (stuurprogramma) ?? raar, normaal gezien is dat allemaal redelijk standaard. de drivers voor je HD vind je hier http://www.lacie.com/support/drivers/ weet niet juist welke het is aangezien ik het product niet ken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...