Ga naar inhoud

Medusa 5.1 headset (non-usb) + onboard sound

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben van plan om de Sint de medusa 5.1 headset van speedlink te vragen. Het 5.1 effect lijkt me erg vet en veel reviews zeggen dat het geluid best goed is. Ik countersstrikesource vooral en ik vroeg me af of dit ding me 80 euro waard is. En ik vraag me VOORAL dit nog af: ik heb onboard sound van mn msi k8n neo2 platinum zal dit de prestatie van de medusa tegenhouden??(EAX) Of krijg ik door de 5.1 een grote cpu-belasting?? Bijvoorbaat dank. :D Edit: Wrm antwoord niemand? Is dit een te domme vraag? :roll:
Link naar reactie
Klopt deze vraag niet?? Ik zal hem ff herformuleren: Als ik nu zo'n medusa 5.1 (non-usb) headset gebruik icm met onboard geluid van mn motherboard zal de kwaliteit dan erg veel verschillen met een medusa icm met een audigy z2(of een andere soundcard)?? Met andere woorden is een geluidskaart een must voor deze headset? Bijvoorbaat dank :roll:
Link naar reactie
Ik weet niet wat voor headset of sound wat je nu hebt, maar iig is die headset zeker wel goed. Of het beter zal zijn met een audigy2 zs, tuurlijk je zal het verschil merken maar echt een heel groot verschil zal er niet zijn (als ik uit ga van ervaringen van naasten) Je kan het altijd kopen, en dan als het je tegenvalt of als je toch een audigy2 wilt kopen koop hem.
Link naar reactie
[quote:27d3324b36="StevenBrouwer"]Klopt deze vraag niet?? Ik zal hem ff herformuleren: Als ik nu zo'n medusa 5.1 (non-usb) headset gebruik icm met onboard geluid van mn motherboard zal de kwaliteit dan erg veel verschillen met een medusa icm met een audigy z2(of een andere soundcard)?? Met andere woorden is een geluidskaart een must voor deze headset? Bijvoorbaat dank :roll:[/quote:27d3324b36] moet je daar voor twee keer het zelfde neer zetten om dat er een paar dagen geen antwoord op komt .
Link naar reactie
ja, want ik d8 dat het dus niet begrepen werd. Op dat motherboard zit een "Realtek ALC850" en atm heb ik 2 speakers van phillips en een subwoofer, ik geloof niet dat ze erg veel gekost hebben. Ik hoop dus wel op een verbetering dit staat er op de officiele msi site (daar heb ik mn motherboard dus van) • 7.1 channel audio codec RealTek ALC850. - Compliance with AC97 v2.3 Spec. - Meet PC2001 audio performance requirement.
Link naar reactie
Idd, ik zou het gewoon eerst proberen zonder extra geluidskaart, je kunt er altijd nog een kopen. Als je een echte audiofiel bent zul je het vast merken, maar als je niet zo'n expert bent (zoals ik), dan zul je nauwelijks verschil merken. Ik heb daar niet zo'n gehoor voor, pas als je ze echt naast elkaar gaat vergelijken hoor ik echt verschil. Dus probeer het uit, zonde om onnodig extra geld uit te geven. En je weet dat een mens altijd meer wil :wink: Als je eenmaal gewend bent aan het allermooiste geluid wil je niet meer terug, maar als je niet beter weet vind je een stap minder misschien ook prachtig! PS: waarom heb je een link van dit topic in je sig? om antwoorden te krijgen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...