Ga naar inhoud

scanner ScanJet 3400S probleem

Aanbevolen berichten

Bedoel je de ScanJet 3400C? Een 3400S kan ik niet vinden op de site van HP... Heb deze scanner zelf ook, herinner me dat t ook ff lastig was om m onder XP aan de praat te krijgen (alhoewel hij werkt nu zonder problemen zonder rare trucjes ofzo)... XP driver voor de scanner is te vinden op de site van [url=http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?dlc=nl&lc=nl&os=228&product=61835&lang=nl&cc=nl&softwareitem=sj652du]HP ScanJet 3400C[/url]. Heb zelf deze software niet geïnstalleerd, hij werkt prima samen met de standaard WinXP (Pro overigens hier, maar dat zal het probleem niet zijn) [b:21fd377038]Wizard Scanner en Camera[/b:21fd377038]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:e247417b28="hugohugo"]hoi hoi alz aan dit K*T geprobeerd maar het lukt me echt niet. als ik de usb kabel erinstop gebeurt er helemaal niets?!:S heb al een aantal verschillende kabels gebruikt maar nieets helpt :S iemadn?1[/quote:e247417b28] De scanner moet uit staan ook van het lichtnet Installeer dan de software . Dan pas de scanner aandoen . En naar nieuwe hardware laten zoeken .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...