anoniem Geplaatst: 13 november 2005 Delen Geplaatst: 13 november 2005 hoi hoi, ik heb een ScanJet 3400S maar ik krijg hem niet aan de praat met windows XP home. als ik de usb kabel erin doe dan reageerd die niet en ik heb geprobeerd drivers te downloaden. helaas niet gevonden alle site liggen eruit. :S hoe krijg ik mijn scanner nou weer aan de praat? bedankt alvast. GR Hugo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2005 Heb je de usb controller wel goed geinstalleerd? Rechtermuisknop deze computer > eigenschappen > Hardware > Apperaatbeheer. Hier mag geen enkel vraagteken of uitroepteken staan. Staan die er wel, meld dan is welke het zijn. Of maak schreenshot. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2005 Bedoel je de ScanJet 3400C? Een 3400S kan ik niet vinden op de site van HP... Heb deze scanner zelf ook, herinner me dat t ook ff lastig was om m onder XP aan de praat te krijgen (alhoewel hij werkt nu zonder problemen zonder rare trucjes ofzo)... XP driver voor de scanner is te vinden op de site van [url=http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?dlc=nl&lc=nl&os=228&product=61835&lang=nl&cc=nl&softwareitem=sj652du]HP ScanJet 3400C[/url]. Heb zelf deze software niet geïnstalleerd, hij werkt prima samen met de standaard WinXP (Pro overigens hier, maar dat zal het probleem niet zijn) [b:21fd377038]Wizard Scanner en Camera[/b:21fd377038] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2005 nee nergens geen vraagtekens ofzo. alz goed :) heb de driver idd nu wel kunnen downloaden hij was vanmiddag denk ff off-line maarja. ik zal eens ff gaan kijken of er een wizard is bij home. bedankt alvast. gr Hugo P.S. Het gaat inderdaad om een ScanJet 3400C Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2005 hoi hoi alz aan dit K*T geprobeerd maar het lukt me echt niet. als ik de usb kabel erinstop gebeurt er helemaal niets?!:S heb al een aantal verschillende kabels gebruikt maar nieets helpt :S iemadn?1 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2005 [quote:e247417b28="hugohugo"]hoi hoi alz aan dit K*T geprobeerd maar het lukt me echt niet. als ik de usb kabel erinstop gebeurt er helemaal niets?!:S heb al een aantal verschillende kabels gebruikt maar nieets helpt :S iemadn?1[/quote:e247417b28] De scanner moet uit staan ook van het lichtnet Installeer dan de software . Dan pas de scanner aandoen . En naar nieuwe hardware laten zoeken . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2005 [quote:8a58c4229c="hugohugo"] ik heb een ScanJet 3400S maar ik krijg hem niet aan de praat met windows XP home. (..) als ik de usb kabel erinstop gebeurt er helemaal niets?!:S [/quote:8a58c4229c] Check [url=http://oplossing.be/index.php?board=50;action=display;threadid=7868]deze discussie.[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen