Ga naar inhoud

nog een groene balk


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb 2 weken geleden een pci usb 2 kaart geinstalleerd. Toevallig heb ik sindsdien bij het afsluiten van de pc soms dat deze blijft hangen en zie dan op de monitor ook een groene balk bovenin van links naar rechts. Eigenlijk zijn het allemaal verticale strepjes. Als ik dan ctrl alt del druk start de pc normaal op en werkt alles weer. Daarna afsluiten geeft geen probleem. Het kan toeval zijn , maar ook te maken hebben met de usb drivers?? Ik werk met ME en 256 mb geheugen. [color=darkred:7bdd41c89d]Afgesplitst ivm threadjack. Niet meer doen graag. [gh][/color:7bdd41c89d]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Hallo, Ik ben nog niet van mijn groene balk af. De usb staat op een ander slot. Het gaat dagen goed en dan plotseling een aantal keer krijg ik bij het afsluiten de groene balk weer. Dus alleen bij het afsluiten blijft ie hierop hangen. Wat me wel opvalt , kan ook weer toeval zijn, wanneer ik ccleaner gebruik heb ik het idee dat daarna het probleem zich weer een aantal keren voor doet. Zou het kunnen dat ccleaner iets doet, waardoor het probleem met de balk ontstaat? Iemand ook deze ervaring? vr.gr Frans
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...