anoniem Geplaatst: 11 november 2005 Delen Geplaatst: 11 november 2005 Hallo, Ik heb een probleem met een harde schijf, een map met films was niet meer toegankelijk. er kwam een melding dat deze map beschadigd was, nu tijdens het typen van dit bericht keek ik nog eens en kwam er wel in maar op het moment dat ik een map van een bepaalde film wou open liep deze computer vast. Weer wat later kom ik in de mappen en kan de films openen maar krijg nog wel foutmeldingen, eerst een of in een rapport wil versturen, daarna komt er een Toepassingsfout, bijde zijn van explorer.exe. Ondanks deze fouten kan ik deze computer of verkenner wel gewoon blijven gebruiken en de films openen. De hardeschijf zit nu intern maar het probleem is begonnen toen deze nog extern was, tijden het kopieren kwam er een foutmelding dat het kopieren mislukt was. Dat gebeurde op de computer van mijn broer, nu zit de harde schijf in mij computer omdat hij via usb op mijn computer niet meer herkend werd. Hoopelijk kan iemand hier een verklaring en eventueel een oplossing voor geven. Alvast bedankt. Jochem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2005 foutje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2005 De map is nu dus wel te bereiken inmiddels maar heb hem weer terug in de externe behuizing en dat werkt dus niet :-? als ik hem aansluit krijg ik wel zo'n icoontje om hem te verwijderen maar zie hem niet in de verkenner, ook het verwijderen lukt niet als ik er klik gebeurt er gewoon niks. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2005 Ik denk dat je (opnieuw) eigenaar moet worden van de bestandsmap. http://support.microsoft.com/kb/308421/nl Ik had een tijdje terug nl. hetzelfde probleem ... :D http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=138492 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen