anoniem Geplaatst: 8 november 2005 Delen Geplaatst: 8 november 2005 Ik heb een vraagje van een vriend en wellicht kunnen jullie hem hier antwoord op geven. Hij heeft een fotoprinter (hp1200c versie). Als hij deze wilt installeren op de pc dan wordt er alleen het fotoprogramma ge-installeerd (hp director en hp photo imaging). Daarna doet hij niks meer, met als gevolg dat de printer niet print. De foutmelding die hij krijgt als hij iets uit wilt printen: U dient een printer dien te installeren. Merk pc: Targa Ultra (lidl) Mist hij iets qua software? Moet er iets aparts worden ingesteld? Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2005 Bij alle HP's die ik heb gezien zit een CD met div. progs (zoals jij ook aangeeft) maar ook met de drivers. Bij het starten van de setup kun je kiezen wat er al dan niet geïnstalleerd moet worden, als je daar de drivers (per ongeluk) overslaat dan doet 'ie het niet. Trouwens, eerst software en drivers installeren vanaf de CD, dan de pc uitschakelen, printer aansluiten en de pc weer starten. Dan moet de printer automatisch gevonden worden als nieuwe hardware en worden ook vanzelf de drivers geïnstalleerd. Gr, Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2005 Ik zal het doorgeven aan hem :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen