anoniem Geplaatst: 8 november 2005 Delen Geplaatst: 8 november 2005 Beste computertotaal'ers, ik heb vandaag een logictech quickcam express(webcam) gekocht maar ik krijg dat ding maar niet geinstalleerd... ik heb zoals aangegeven in de handleiding eerst de cd geinstalleerd en toen de webcam aangesloten maar dan zegt windows "De hardware kan niet worden geinstalleerd" als ik dan handmatig het stuurprogramma kies krijg ik precies dezelfde melding... wat ik ook probeer het lukt me niet... zijn hier misschien mensen die hetzelfde probleem hebben gehad en mij kunnen helpen? vriendelijke groeten, geert willems Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2005 Win XP is soms te gebruiksvriendelijk, en probeert zen eigen drivers door te duwen ipv de geinstalleerde drivers toe te wijzen aan het apparaat. Nu, smijt die drivers terug van je pc en ga omgekeerd te werk, steek gewoon die cam in een USB poort, XP zal proberen het te installeren, gewoon cancelen. en dan installeer je de bijgeleverde drivers, deze zullen het apparaat herkennen en ook de link tussen driver en apparaat leggen zodat het werkt. Als dit nog niet werkt, kijk eens op de website van het toestel en download de laatste drivers, en probeer opnieuw, maar ook proberen in twee richtingen (apparaat in, drivers installeren / drivers installeren, apparaat in ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen