anoniem Geplaatst: 8 november 2005 Delen Geplaatst: 8 november 2005 Hallo ik heb een ferrari 3200 laptop, deze was kapot gegaan en na deze te hebben gerepareerd (nieuwe harde schijf erin) werkt alles weer als een zonnetje. Alleen elke keer dat ik mijn pc opstart krijg ik eerst het ferrari scherm met optie om de bios in te gaan. dan start hij normaal verder door en laat volgens mij processor ram etc etc zien nu is het scherm even zwart en verschijnt de melding MBR ERROR 3, dit is even 2/3 seconde maximaal te zien en dan komt het windows xp scherm en kan je met de pc werken. Alle programma's werken en ik heb niog geen problemen geconstateerd. Windows xp was er al op geinstalleerd toen ik mijn laptop terugkreeg echter de schijf was nu FAT32 ipv NTFS. Dus ik wou dit graag op NTFS zetten. Proberen windows opnieuw te installen met acer system en recovery disk maar dan krijg je niet de optie NTFS of FAT32 te kiezen. Toen heb ik met partition magic 8 de schijf omgezet van FAT32 naar NTFS, zoals ik al vertelde werkt alles gewoon prima, het is alleen die melding die ik krijg. oplossingen tips? DANK Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2005 even zoeken met google . 511.000 hits Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen