anoniem Geplaatst: 15 december 2005 Delen Geplaatst: 15 december 2005 Enige tijd staat deze scanner op non-actief. Ik krijg hem niet op XP. De bijgeleverde CD Rom werkt niet met XP ( gaat tot 2000). Ik heb zowel bij epson als elders Twain drivers gehaald maar het werkt niet. Mijn idee is dat eerst de Twain driver dient te worden geinstalleerd ( zonder verbinding met de scanner) en dan pas aansluiten en an de software, die zich overigens wel laat installeren. Kan iemand mij gestructureerd helpen of geef ik al aan in het bovenstaande dat ik iets fout doe ?? alvast hartelijk dank Pieter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2005 1240 U Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2005 hebbie [url=http://www.treiberupdate.de/treiber-download/download-29081-treiber-Epson-Epson%201240U%20TWAIN.html]deze[/url] al geprobeerd? volgens mij kan je beter eerst windows opstarten ( zonder scanner) dan de scanner erin prikken. windows vind dan nieuwe hardware van daaruit de drivers installeren. Je weet maar nooit Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2005 nee deze had ik nog niet het is toch te gek dat dat ding niet wil heb alle usb eruit getrokken om conflicten te voorkomen je hoort het erg bedankt pp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2005 hij staat wel in apparaatbeheer, maar een nw stuurprogramma ( bijwerken) lukt niet. onbekende fabrikant en app werkt niet..tsja dat hadden we samen ook al vastgesteld.... zou schudden helpen ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen