Ga naar inhoud

USB-stick & Excel (?) probleem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zet net een excel bestand op m'n USB-stick & haal de stick er weer uit. (Veilig verwijderd & gewacht tot het lampje uit ging). Nu ga ik net kijken, en krijg ik een foutmelding als ik hem open. (dat hij ongeldig is). Daarna heb ik het nog een keer of 20 gedaan, op verschillende manieren, alleen 10 v/d 20 keer krijg ik weer die fout. Ik heb: Excel bestand erop gezet & niet geopent & gewoon eruit gehaald. Excel bestand erop gezet & niet geopent & veilig verwijderd. Excel bestand erop gezet & wel geopent & gewoon eruit gehaald. Excel bestand erop gezet & wel geopent & veilig verwijderd. Maar steeds is het maar de vraag of hij het wel of niet doet. Soms doet hij het dus wel gewoon & soms kan ik het bestand niet openen. Het lijkt me niet dat het aan het bestand ligt, want 10 v/d 20 keer krijg ik 'm wel gewoon open. Ik heb de stick (Sweex) gekocht om juist dat ene Excel bestand erop te zetten, dus hij moet gewoon werken met dat bestand. Het vreemde is dat ik 20 sticks heb (allemaal dezelfde) en de sticks die ik geprobeerd heb, hebben allemaal hetzelfde probleem. Soms is het bestand te openen, soms niet... Ik gebruik Windows XP (geupdate) & Excel 2003. Iemand enig idee waar het aan kan liggen? Alvast bedankt! :)
Link naar reactie
Ik neem aan dat je het via het icoon (rechts onderin) [i:9039218006]Hardware veilig verwijderen[/i:9039218006] hebt gedaan? Je zou kunnen kijken bij apparaatbeheer en dan bij de eigenschappen van je stick (verwisselbare schijf) en vervolgens bij (ik geloof) beleidsinstellingen of het staat ingesteld voor snelle verwijdering. Op deze manier is het ook niet nodig om het icoon [i:9039218006]Hardware veilig verwijderen[/i:9039218006] te gebruiken. Heb je bij andere bestanden geen problemen dan?
Link naar reactie
Ja, ik heb het via het icoon verwijderd. En ook met een ander (excel) document geprobeerd, maar toch krijg ik deze foutmelding: [quote:51dc0f80ee]"Het document is beschadigd en kan niet worden geopent. Als u het document wilt proberen te herstellen, gebruikt u de opdracht Openen en herstellen in het dialoogvenster Openen (menu bestand) en selecteerd u Gegevens ophalen wanneer daarom wordt gevraagd."[/quote:51dc0f80ee]
Link naar reactie
Volgens mij zijn die sticks gewoon niet goed... Nu staan de bestanden er soms wel op, en na een keer erin & eruit (via icoon) halen weer niet. En de ene keer staan er onverwijderbare bestanden op, en de andere keer zijn ook die weer verdwenen. [i:12ee776490]\\Edit: Ik heb hem net geformatteerd, en nu lijkt hij het weer te doen. (ben alleen benieuwd voor hoelang :P[/i:12ee776490]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...