anoniem Geplaatst: 6 november 2005 Delen Geplaatst: 6 november 2005 Ik weet niet of deze vraag hier goed staat en of iemand me kan helpen, aangezien het over een geheugenkaart gaat probeer ik het maar: Ik ben sinds vanmiddag in het bezit van een samsung E310 (prepaid). Voor dat ik hem wil gaan gebruiken wil ik hem eerst eens helemaal klaar gaan maken etc. Ik las net in het boekje dat ik 32 MB geheugen heb. Hoeveel foto's / video / ringtones kunnen hier ongeveer op? En is het mogelijk om dit geheugen op een of andere manier uit te breiden bij deze telefoon? (ik zie nl geen geheugenkaart zitten als ik de gsm open maak). Alvast mijn hartelijke dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2005 denk dat je m bij hardware ( overig ) moet plaatsen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2005 Je moet kijken hoe groot de standaard meegeleverde plaatsjes etc zijn. dan kan je ongeveer schatten wat erop kan. Als er geen aparte MMC kaartje erin zit zoals bij de |Nokia 6230 dan kan je aannemen dat je het geheugen NIET kan uitbreiden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2005 Jup, het geheugen is zo te horen intern. Bij sommige telefoons zit er intern geheugen in, maar ook een slot voor MMC/SD kaartjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2005 Er zit geen kaartje in. Als ik de telefoon open dan zie ik er alleen een kaartje voor de simkaart inzitten. Dus ik kan het niet upgraden volgens jullie? Er kan 32 MB op. Maar ik heb geen verstand ervan hoeveel of hoe weinig dit eigenlijk is? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen