anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Delen Geplaatst: 5 november 2005 Zoals jullie al in de tittel kunnen lezen gaat het over een 2,5'' laptop harddisk. Het probleem is dat ik een externe laptop harddisk casing heb. en me (vaders) laptop harddisk wordt niet gelezen omdat hij zegt dat ik windows moet activeren via het internet. Alleen hij krijgt geen (draadloze) verbinding met het I-net. De case werkt wel want hij wordt herkent in apparaat beheer, en meet een andere harddisk doet hij het wel! wie heeft een idee.! PS: het gaat over een toshiba HDD, ata100. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2005 Misschien moet je nog een schijfletter aan de schijf toevoegen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2005 [quote:a258e3a36e="Martijn Hogendorf"]Misschien moet je nog een schijfletter aan de schijf toevoegen.[/quote:a258e3a36e] tanks fot the tip! maar het is me al gelukt... ik heb me windows toch maar via telefoon geactiveerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2005 Mooi dat het gelukt is, maar ik snap niet helemaal wat dat activeren er mee te maken heeft... Heb je verder niks anders gedaan dan alleen dat? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen