anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Delen Geplaatst: 5 november 2005 Als ik op de power knop druk dan zie je dat windows laadt. Na dat laden zie ik een zwart scherm...er gebeurt helemaal niets. Dus ik druk op de reset knop en hij vraagt hoe je windows wilt starten. ik zij eerst laatste juist confriguratie...maar toen kreeg ik weer een zwart scherm.. dus weer opnieuw opstarten en nu zij ik windows normaal starten..maar dat deet hij ook niet. hij doet het alleen bij veilige modus... en hij vroeg gister of ik systeemherstel wilde toepasssen. Dus ik had hem een dagje terug gezet.. en toen deed hij het wel in normaal windows.. en vandaag starte ik de computer op en kreeg weer het zelfde probleem.. weer systeemherstel gedaan.. maar deze keer werkte het niet. PC SPECS : 512 RAM AMD Althon XP™ 2600+ Asus A7V600-X moederbord service pack 2 ATI Radeon 9600 XT Alsvast bedankt :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2005 Veilige modus Controleer je logboeken Virusscan Check je Services (msconfig.exe) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2005 Je windows is instabiel geworden, dus FORMAT C: Blijft het probleem toch bestaan dan heb je een hardwarematig conflict. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2005 Lijkt me meer een conflictje in de videodriver. Zet eens de originele terug die bij je videokaart zit. Ik heb dit nl. ook gehad, met name bij de laatste 2 nVidia-drivers. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2005 [quote:195211207a="Bosje"]Je windows is instabiel geworden, dus FORMAT C: Blijft het probleem toch bestaan dan heb je een hardwarematig conflict.[/quote:195211207a] wat voor onzin is dit? je windows wordt onstabiel als er problemen zijn gekomen en problemen die zijn gekomen kunnen weer verwijderd worden. Ga in systeem herstel eens een groter stuk terug, dan de kritieke drivers eruitsmijten en opnieuw installeren. Kritieke drivers zijn o.a. de videokaart driver!! indien je nog zaken hebt zoals geluidskaart enz... beter even die dingen er ook even afgooien. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen