Ga naar inhoud

Opnieuw DVD brander met DAO 96 ondersteuning

Aanbevolen berichten

Had de vraagstelling al in april jl. ook gedaan. Nu ruim een ½ jaarverder, met nieuwe modellen DVD branders. Ik zoek een DVD brander, die CD-R kan branden in DAO96. Niet alle apparaten ondersteunen dit fenomeen, het is een hardwarematige toevoeging. Wie heeft erveringen met zijn huidige DVD brander en het gebruik van DAO 96? Ik zoek met name deze toepassing, omdat mijn cd speler alleen met DAO96 gebrande audio cd's afspeelt. :o
Link naar reactie
[quote:c7902151a9="derkdejong"]hier vind je wat uitgebreide reviews van branders, met specs erbij. (ik meen de laatste tijd nog al eens een probleem met nec te zijn tegengekomen in diverse fora....... :roll: )[/quote:c7902151a9] Dank je DerkdeJong, maar waar is hier? :wink: Heb ook mindere zaken omtrent NEC gelezen, vooral het mindere presteren bij lezen. Ik ga mogelijk toch voor Liteon of Pioneer. Mits.....
Link naar reactie
De NEC heeft idd wat problemen met lezen, maar echt ernstig zijn deze niet. De kwaliteit van de gebrande dvd's zijn wel weer goed. Vermoeden is ook dat die leesproblemen aan de firmware liggen. Branders van benq bijvoorbeeld hebben weer problemen zodra de jittler hoger dan 13-14% is. (wat dat is weet ik niet, ik citeer alleen maar wat ik gelezen heb ^^ )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...