anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Delen Geplaatst: 4 november 2005 Had de vraagstelling al in april jl. ook gedaan. Nu ruim een ½ jaarverder, met nieuwe modellen DVD branders. Ik zoek een DVD brander, die CD-R kan branden in DAO96. Niet alle apparaten ondersteunen dit fenomeen, het is een hardwarematige toevoeging. Wie heeft erveringen met zijn huidige DVD brander en het gebruik van DAO 96? Ik zoek met name deze toepassing, omdat mijn cd speler alleen met DAO96 gebrande audio cd's afspeelt. :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 Volgens Nero info tool ondersteund mijn NEC ND-3540A het wel. DAO wordt los genoemd en als RAW DAO 96. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 Da's alvast eentje. :wink: Ben ook benieuwd naar bijv Lite-on,Plextor en Pioneer, m.n. de wat recentere modellen. Jammer genoeg worden bij de specificaties op de diverse sites niet de modus DAO96 danwel RAW96 genoemd. Ben dus min of meer afhankelijk van gebruikers van de diverse type DVD branders. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 LG ook Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 hier vind je wat uitgebreide reviews van branders, met specs erbij. (ik meen de laatste tijd nog al eens een probleem met nec te zijn tegengekomen in diverse fora....... :roll: ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2005 [quote:c7902151a9="derkdejong"]hier vind je wat uitgebreide reviews van branders, met specs erbij. (ik meen de laatste tijd nog al eens een probleem met nec te zijn tegengekomen in diverse fora....... :roll: )[/quote:c7902151a9] Dank je DerkdeJong, maar waar is hier? :wink: Heb ook mindere zaken omtrent NEC gelezen, vooral het mindere presteren bij lezen. Ik ga mogelijk toch voor Liteon of Pioneer. Mits..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2005 oeps, sorry! deze dus: www.cdrinfo.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2005 Mijn NEC 3520 ondersteunt ook dat RAW DAO 96. Maar wat is er slecht aan NEC? Ze leveren een goede kwaliteit brander voor weinig geld, een Plextor bijv. brandt misschien iets beter, maar lang niet altijd, de NEC is soms ook beter. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2005 Slecht is een groot woord, ik heb slechts gelezen, dat de NEC minder goed leest. T.a.v. het branden heb ik geen slechte geluiden gehoord. En om dat laatste gaat het toch om. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2005 een plextor 712-a ondersteund dao-96 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2005 [quote:670587ba05="rijntje01"]een plextor 712-a ondersteund dao-96[/quote:670587ba05] ja dat mag ook wel voor die prijs . daar koop je twee nec dvd branders voor Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2005 De NEC heeft idd wat problemen met lezen, maar echt ernstig zijn deze niet. De kwaliteit van de gebrande dvd's zijn wel weer goed. Vermoeden is ook dat die leesproblemen aan de firmware liggen. Branders van benq bijvoorbeeld hebben weer problemen zodra de jittler hoger dan 13-14% is. (wat dat is weet ik niet, ik citeer alleen maar wat ik gelezen heb ^^ ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2005 Speciaal voor jou CFIX: p://www.breem.nl/fldtechniek/pgjitter.htm Heeft niemand verder ervaringen met Lite-on? Heb momenteel een lichte voorkeur voor de Pioneer 110. Maar dat is nog geen wet van Meden en Perzen. Vooralsnog dank voor de reakties. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen