Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

USB naar PS/2 is een optie en anders een echte USB muis gebruiken. Zelf ik heb ik een Microsoft muis voor mijn laptop, deze kan middels een simpele verloop aangesloten worden op de PS/2. Die muis is daarvoor gemaakt. Normaliter is dat dus niet het geval! Jij hebt een USB verloop nodig met een stukje hardware, die zijn iets duurder. Ps/2 naar serieel werkt bijna nooit. Wanneer dat wel werkt dan wordt zo'n loopt meestal meegeleverd bij aanschaf.
Link naar reactie
USB naar PS/2 converters zijn er volop, maar andersom niet echt. Ik weet niet of je een mycom in de buurt hebt zitten http://www.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=89885&productType=1 PS/2 naar USB convertertje. Of je moet een nieuwe muis kopen met USB aansluiting, ff kijken wat het voordeligst is.. Verder is het het beste als je voor de zekerheid even test met een USB muis of die wel werkt, het is namelijk jammer dat je allerlei toestanden koopt, terwijl het bijvoorbeeld aan de software ofzo ligt..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...