anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Delen Geplaatst: 4 november 2005 Kam iemand mij vertellen hoe ik kan testen of mijn poort voor mijn muis kapot is? Hij werkt namelijk niet, geprobeerd met 3 verschillende muizen. Als hij kapot blijkt te zijn, kan ik hem dan vervangen? alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 Je bedoelt de ps/2 poort? Kun je geen usb muisje gebruiken. Er bestaan wel insteekkaartjes met een ps/2 poort. Maar die zijn wel zeldzaam. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 ja inderdaad de ps2 poort. ik denk dat die poort overleden is... ga proberen om een ps2 naar usb te vinden en anders een ps2 naar com? Zou dat ook kunnen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 [quote:c098e3c30f="binkyilse"]ja inderdaad de ps2 poort. ik denk dat die poort overleden is... ga proberen om een ps2 naar usb te vinden en anders een ps2 naar com? Zou dat ook kunnen?[/quote:c098e3c30f] Binnenkort zijn er weer de HCCdagen. Mischien dat je hier iets kan vinden voor een redelijke prijs. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 USB naar PS/2 is een optie en anders een echte USB muis gebruiken. Zelf ik heb ik een Microsoft muis voor mijn laptop, deze kan middels een simpele verloop aangesloten worden op de PS/2. Die muis is daarvoor gemaakt. Normaliter is dat dus niet het geval! Jij hebt een USB verloop nodig met een stukje hardware, die zijn iets duurder. Ps/2 naar serieel werkt bijna nooit. Wanneer dat wel werkt dan wordt zo'n loopt meestal meegeleverd bij aanschaf. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2005 USB naar PS/2 converters zijn er volop, maar andersom niet echt. Ik weet niet of je een mycom in de buurt hebt zitten http://www.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=89885&productType=1 PS/2 naar USB convertertje. Of je moet een nieuwe muis kopen met USB aansluiting, ff kijken wat het voordeligst is.. Verder is het het beste als je voor de zekerheid even test met een USB muis of die wel werkt, het is namelijk jammer dat je allerlei toestanden koopt, terwijl het bijvoorbeeld aan de software ofzo ligt.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen