Ga naar inhoud

hp laserjet 5l


Aanbevolen berichten

beste lui, ik heb voor mijn laserprinter hp laserjet 5l net een nieuwe toner gekocht. Voordat de oude toner op is, weigert ie. Alle drie lampjes branden (= papier vast gelopen) maar er zit geen papier vast. Ik kan het niet meer normaal laten functioneren. Heeft iemand ervaring met hp laserprinters en kan iemand mij een advies geven, hoe ik dit probleem kan verhelpen.? Ik hoop het, anders, kan ik mijn printer en de nieuwe toner weggooien? Groeten erroll.s
Link naar reactie
hallo JBS en T v Lee, bedankt voor jullie reaktie, ik heb dat al uitgeprobeerd. Helaas geen verandering. Ik heb de toner uit en in gehad, binnen in de printer gechekt of er iets van papier of id in vast zit. Zodra ik de printer aansluit op stroom, brande de 3 lampjes constant, zonder voor mij aanwijsbare redenen. Zo reageerde de printer alleen, als papier vast zit. Ik heb nog op internet gekeken naar info over de tchniek voor reparateurs, maar kon niets vinden. Via technische diensten ed, kost het bij voorbaat al geld, omdat de printer dan opgestuurd wordt. Wie o wie kan mij met dit probleem helpen. Ik zou het heel erg vinden, indien ik het niet te repareren is tegen een redelijke vergoeding. Zodat het mij meer kost dan de aanschaf van een nieuwe printer. ik blijf op jullie hopen. Groeten Erroll
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...